Skip to content

Lucrări de licență în anul universitar 2016-2017

În anul universitar 2016-2017 la programul de licență Marketing au fost susținute 21 lucrări de licență. Lista de lucrări este în tabelul de mai jos.

Nr.crt. Student Titlul lucrării Profesor coordonator
1 BABOIA T. ANA-MARIA FUNCŢIONAREA UNEI AGENŢII DE PUBLICITATE. STUDIU DE CAZ- AGENŢIA BIZMART ORADEA CONF.UNIV.DR. LAURA MARCU
2 BAICU D. MARIANA STUDIUL DISTRIBUŢIEI ŞI AL RELAŢIILOR CU CLIENŢII ÎN CADRUL FIRMEI AXEL&CO IMPORT- EXPORT S.R.L. PROF.UNIV.DR. ANTOANETA DORINA TĂNĂSESCU
3 BARBU T. ANDREEA-FLORINA ANALIZA POLITICII DE PRODUS ÎN CADRUL FIRMEI WELLA PROFESSIONALS MARKETING & DISTRIBUTION PROF.UNIV.DR. ANTOANETA DORINA TĂNĂSESCU
4 DOBRIN S. COSMINA-SORINA IMPLEMENTAREA MARKETINGULUI DIRECT ÎN FIRMA UPC ROMÂNIA PROF.UNIV.DR. ANTOANETA DORINA TĂNĂSESCU
5 DRĂGOI F-A. FELIX- ŞTEFAN CYBERMARKETING LA FIRMA FRIENDS/TBWA BUCUREŞTI PROF.UNIV.DR. ANTOANETA DORINA TĂNĂSESCU
6 FĂRCUŞ V-E MIHAI -AURELIAN ANALIZA GRADULUI DE SATISFACŢIE A CLIENŢILOR RESTAURANTULUI CASA ROMÂNEASCĂ LECT.UNIV.DR. ANDREEA VIOLETA ANDREIANA
7 GEANTĂ B. RADU- GABRIEL PROTECŢIA CONSUMATORULUI ÎN ROMÂNIA. STUDIU DE CAZ PENTRU PRODUSELE TEXTILE CONF.UNIV.DR. ANDREI TOMA
8 HARABAGIU E. MIHAIL- AUGUSTIN MIXUL DE COMUNICARE- PROMOVARE UTILIZAT LA FIRMA S.C. WHITE GARDEN SRL PROF.UNIV.DR. ANTOANETA DORINA TĂNĂSESCU
9 MANASIA G. BOGDAN-MARIAN ANALIZA STRATEGIILOR DE PROMOVARE ONLINE A COMPANIEI EMAG LECT UNIV.DR. ANDREEA VIOLETA ANDREIANA
10 MATACHE N. FLORINA POLITICILE DE PRODUS ŞI PROMOVARE A COMPANIEI RENAULT CONF.UNIV.DR. FELICIA DUMITRU
11 MATEI F. IONUŢ- LAURENŢIU COMUNICAREA ÎN MARKETINGUL DIRECT ÎN CADRUL COMPANIEI RCS-RDS CONF.UNIV.DR. FELICIA DUMITRU
12 MIRCEA I. COSTIN-LEONARD ANALIZA MEDIULUI DE MARKETING A FIRMEI S.C. GRI IT S.R.L. LECT.UNIV.DR.

ANDREEA VIOLETA ANDREIANA

13 MOLDOVEANU C. ANDREEA-CERASELA TENDINŢE ÎN RELAŢIA MARKETING INTERN- MARKETING EXTERN LA MAGAZINUL KAUFLAND TÂRGOVIŞTE PROF.UNIV.DR. ANTOANETA DORINA TĂNĂSESCU
14 MUREŞAN G. FLORENTINA-DANIELA PROTECŢIA CONSUMATORULUI ROMÂN. STUDIU DE CAZ PENTRU PRODUSELE COSMETICE CONF.UNIV.DR. ANDREI TOMA
15 NEGOESCU I. IONELA-IULIANA POLITICA DE PRODUS ÎN MARKETINGUL EDUCAŢIONAL PROF.UNIV.DR. ANTOANETA DORINA TĂNĂSESCU
16 PARASCHIVA I. MARIA-DANIELA ÎMBUNĂTĂŢIREA RELAŢIILOR CU CLIENŢII FIRMEI PANACEEA S.R.L. PRINTR-UN PROCES DE COMUNICARE ADECVAT LECT.UNIV.DR. NICOLETA FLOREA
17 PETRE V. FLORIN ANALIZA FORŢEI DE VÂNZARE A S.C. DISTRICOM SRL LECT.UNIV.DR. ANDREEA VIOLETA ANDREIANA
18 PETRE G. P. MIRABELA-GEORGIANA ROLUL MĂRCILOR PROPRII ÎN CAZUL FIRMEI DM CONF.UNIV.DR. LAURA MARCU
19 RĂDUŢĂ V. ANDREEA PROFILAXIA BOLILOR CONTAGIOASE. STUDIU PRIVIND COMPORTAMENTUL PROFILACTIC AL POPULAŢIEI DÂMBOVIŢENE CONF.UNIV.DR. LAURA MARCU
20 ROCAN C. SORINA-FLORENTINA GESTIONAREA RELAŢIILOR CU CLIENŢII FIRMEI S.C.INF CONSULT REALITY SRL. FOLOSIND COMUNICAREA ŞI BAZELE DE DATE DE MARKETING LECT.UNIV.DR. NICOLETA FLOREA
21 ŞERBAN A. ANDREEA-MIHAELA ANALIZA MIXULUI DE MARKETING LA FIRMA AVON COSMETICS ROMÂNIA LECT.UNIV.DR. GEORGIANA DANIELA BĂDICU