În anul universitar 2016-2017 la programul de licență Pedagogia învățământului primar și preșcolar au fost susținute 57 lucrări de licență. Lista de lucrări este în tabelul de mai jos.
Nr.crt. | Student | Denumire temă | Profesor îndrumător |
---|---|---|---|
1 | ANDREESCU V. DENISA-IOANA | Valorificarea conţinutului istoriei în formarea moral-civică a şcolarului mic | Lect. Dr. Ramona Adina Neacşa |
2 | ANGELESCU V. IULIA | Aspecte practice ale ortografiei în învăţământul primar | Lect. Dr. Vârlan Mariana |
3 | ARSENE I. OLIMPIA | Modalităţi de eficientizare a evaluării didactice în cadrul lecţiilor de istorie din ciclul primar | Lect. Dr. Ramona Adina Neacşa |
4 | ARSENIE M. PAULA-RODICA | Valori gramaticale şi stilistice ale numeralului în limba română | Lect. Dr. Vârlan Mariana |
5 | BĂRCUN C. OANA | Educaţia incluzivă la nivelul ciclului primar | Lect. Dr. Alina Anghel |
6 | BONCIU F. IULIANA-CONSTANTINA | Modalităţi de realizare a interdisciplinarităţii în predarea matematicii şi ştiinţelor în ciclul primar | Lect. Dr. Pohoaţă Alin |
7 | BOSTAN E. DANIELA | Însuşirea normelor şi valorilor morale prin lecţiile de educaţie civică | Lect. Dr. Ramona Adina Neacşa |
8 | BRICEAG G. FLORENTINA | Metode complementare de evaluare la lecţia de istorie. Ţara Românească în perioada lui Vlad Ţepeş | Lect. Dr. Ramona Adina Neacşa |
9 | BUIBĂR V. CRISTINA-ELENA | Factori sociali ai insuccesului şcolar | Lect. Dr. Voicu Camelia |
10 | CĂPĂŢÂNĂ D. RALUCA-GABRIELA | Valori expresive ale termenilor argotici | Lect. Dr. Vârlan Mariana |
11 | CIOBANU R. R. OANA-GABRIELA | Obiectivele pedagogice ale predării istoriei la clasa a IV-a. Aplicaţie – Popoarele de ieri şi de azi | Lect. Dr. Ramona Adina Neacşa |
12 | CIUBUC I. CARMINA-IOANA | Bariere psiho-sociale în comunicarea didactică | Lect. Dr. Voicu Camelia |
13 | COJOCARU G. MARIANA | Dezvoltarea competenţelor de autocunoaştere la şcolarii mici | Lect. Dr. Voicu Camelia |
14 | CONSTANTIN M. G. ROXANA-MARIA | Valorificarea poveştilor prin joc şi rolul acestora în dezvolatarea psiho-socială a preşcolarilor | Conf. dr. Vlaicu Claudia |
15 | COSTACHE N. ELENA | Activitatea de artă şi jocul de creaţie propriu exprimării copilului la diferite vârste | Lect.dr. Mănguţă Cristian |
16 | DAFINOIU G. MIHAELA-LAURA | Predarea/învăţarea elementelor de sintaxă în ciclul primar | Conf. dr. Toma Raluca Felicia |
17 | DON D. MIHAELA-ALEXANDRA | Rolul empatiei în procesul de socializare la vârsta preşcolară | Lect. Dr. Voicu Camelia |
18 | DRAGOMIR P. MĂDĂLINA-DANIELA | Dificultăţi de adaptare a elevilor din clasa pregătitoare la specificul şcolii | Lect. Dr. Voicu Camelia |
19 | DRĂGUŢ G. GEORGIANA-LARISA | Rolul jocului ca metodă complementară în creşterea motivaţiei pentru învăţare a şcolarului mic. Perspective tradiţionale şi moderne | Conf. dr. Vlaicu Claudia |
20 | DUMITRACHE C. ELENA-DENISA | Rolul neologismelor în dezvoltarea vocabularului elevilor | Lect. Dr. Vârlan Mariana |
21 | DUŞA M. SORINA MĂDĂLINA | Valorificarea elementelor de istorie locală în învăţământul primar. Aplicaţie: Târgoviștea medievală | Lect. Dr. Ramona Adina Neacşa |
22 | DUŢU I. OANA-MANUELA | Rolul îndrumătorului şi formatorului de artă pentru stimularea creativităţii la ciclul preşcolar | Lect.dr. Mănguţă Cristian |
23 | FĂLICĂ M. ELENA-ARGENTINA | Genurile şi speciile literare în manualele alternative de la ciclul primar – Strategii de predare | Conf. dr. Toma Raluca Felicia |
24 | GHIŢĂ T. LAVINIA-MIHAELA | Curriculum informal la nivelul ciclului preșcoar și primar | Lect. Dr. Alina Anghel |
25 | GHIŢULESCU G. ELENA | Strategii didactice privind învăţarea citit-scrisului la clasa I | Conf. dr. Toma Raluca Felicia |
26 | ILIE D. IOANA-CRISTINA | Dezvoltarea şi modelarea personalităţii preşcolarului. Abordări moderne | Conf. dr. Vlaicu Claudia |
27 | ILIE I. OANA-GABRIELA | Rolul activităţilor extraşcolare în însuşirea cunoştinţelor de istorie la ciclul primar. Studiu de caz: curţile domneşti medievale | Lect. Dr. Ramona Adina Neacşa |
28 | IONICĂ D. ANDREEA-MIHAELA | Organizarea semantică a vocabularului elevilor din ciclul primar (sinonimie, antonimie etc.) – Strategii de predare/învăţare | Conf. dr. Toma Raluca Felicia |
29 | IORGA M. ANA-MARIA | Activitatea de creaţie în cadrul cluburilor şi palatelor copiilor | Lect.dr. Mănguţă Cristian |
30 | LUPOIU D. RAMONA-MIHAELA | Spiru Haret, un reformator al educației | Lect. Dr. Ramona Adina Neacşa |
31 | MARICESCU V. ANDREEA | Consideraţii artistice şi metodice pentru stimularea performanţelor şcolare | Lect.dr. Mănguţă Cristian |
32 | MATEI T. VALENTINA-MĂDĂLINA | Metode şi procedee folosite în activităţile matematice în grădiniţă | Lect. Dr. Pohoaţă Alin |
33 | MIHAI V. IOANA-ANDREEA | Rolul educaţiei afective în dezvoltarea inteligenţei emoţionale a preşcolarului | Conf. dr. Vlaicu Claudia |
34 | MOTOLICI M. OANA-SALUSTIA | Comportamentul agresiv la şcolarii mici: cauze, forme de manifestare, strategii de prevenire şi diminuare | Conf. dr. Vlaicu Claudia |
35 | NASTASIA V. C. IOANA-BOGDANA | Factorii dezvoltării personale – specificații asupra dezvoltării în copilărie | Lect. Dr. Alina Anghel |
36 | NECULA G. C. RALUCA | Aspecte metodice în rezolvarea şi compunerea problemelor matematice în ciclul primar | Lect. Dr. Pohoaţă Alin |
37 | NECULA N. FLORINA | Efectele migrației părinților asupra educației copilului | Lect. Dr. Alina Anghel |
38 | OPREA M. ANCA-ELISABETA | Predarea numerelor naturale în învăţământul primar | Lect. Dr. Pohoaţă Alin |
39 | PARASCHIVESCU I. ALINA-ELENA | Rolul, locul şi metodologia jocului didactic matematic în învăţământul preşcolar | Lect. Dr. Pohoaţă Alin |
40 | PĂTRAŞCU V. IONELA-CRISTINA | Jocul şi dezvoltarea personală la vârsta preşcolară | Conf. dr. Vlaicu Claudia |
41 | RADU N. MIHAELA-GEORGIANA | Domnia lui Burebista; specificul mijlocelor de învăţământ în predarea-învăţarea istoriei la clasa a IV-a | Lect. Dr. Ramona Adina Neacşa |
42 | RADU S. C. LIGIA-ROXANA | Violenţa şcolară în învăţământul primar: forme de manifestare şi cauze | Lect. Dr. Voicu Camelia |
43 | SOARE L.-I. SONIA-NICOLETA | Punctuaţia şi implicaţiile ei în limbă şi comunicare | Lect. Dr. Vârlan Mariana |
44 | STOICAN I. GEORGETA | Influenţa mijloacelor mass-media asupra dezvoltării şi educaţiei copiilor | Conf. dr. Vlaicu Claudia |
45 | ŞTEFAN I. MARIA | Tehnici de gândire critică pentru predarea-învățarea istoriei. Aplicație – Domnia lui Ștefan cel Mare | Lect. Dr. Ramona Adina Neacşa |
46 | TĂNASE M. ANA-MARIA | Dezvoltarea competenţelor de comunicare la preşcolari | Lect. Dr. Voicu Camelia |
47 | TELEAŞĂ G. ANDREEA-GABRIELA | Modele de bune practici în promovarea drepturilor copiilor în învăţământul preşcolar | Lect. Dr. Voicu Camelia |
48 | VASILE A. ELENA | Tradiţional şi modern în activităţile de educare a limbajului în învăţământul preşcolar | Conf. dr. Toma Raluca Felicia |
49 | VASILE D. GEORGIANA | Aspecte metodice ale predării atributului în învăţământul primar | Lect. Dr. Vârlan Mariana |
50 | VASILE V. ALICE-AURA | Strategii de integrare a copiilor cu dizabilităţi intelectuale în învăţământul de masă | Lect. Dr. Voicu Camelia |
51 | VLAD N. ELENA-NICOLETA | Senzorialitate şi motricitate la vârsta preşcolară; implicaţii educaţionale | Conf. dr. Savu-Cristescu Maria |
52 | VOICA G. VASILICA-VALENTINA | Aspecte ale acordului predicatului cu subiectul în limba română | Lect. Dr. Vârlan Mariana |
53 | VOICILAŞ C. ANDREEA-RALUCA | Metode şi tehnici de evaluare utilizate în învăţământul preşcolar | Conf. dr. Savu-Cristescu Maria |
54 | CONSTANTIN I. RALUCA-IOANA | Psihopedagogia succesului şcolar; abordare metodologică | Conf. dr. Savu-Cristescu Maria |
55 | GRIGORE I. MARIANA | Modalități de dezvoltare a gândirii istorice la școlarul mic. Aplicație – Domnia lui Carol I | Lect. Dr. Ramona Adina Neacşa |
56 | MĂNTESCU G. ELENA-LARISA | Joc şi învăţare la vârsta preşcolară; exemple de bune practici | Conf. dr. Savu-Cristescu Maria |
57 | HĂLĂCIUGĂ I. DIANA-MIHAELA | Potenţialul turistic etnofolcloric al judeţului Dâmboviţa. Privire asupra tradiţiilor şi obiceiurilor | Conf. dr. Gica Pehoiu |