Skip to content

Lucrări de licență în anul universitar 2017-2018

În anul universitar 2017-2018 la programul de licență Pedagogia învățământului primar și preșcolar au fost susținute 53 lucrări de licență. Lista de lucrări este în tabelul de mai jos.

Nr.crt. Student Denumire temă Profesor îndrumător
1 ANDREI I. ALEXANDRA-ANDREEA Copiii invizibili din Romania Conf.univ.dr. Anghel Alina
2 BARAVIERA P. RALUCA-MAGDALENA Modalități de valorificare a jocului didactic în procesul predare/învățare a matematicii în grădiniță Lect.univ.dr. Pohoaţă Alin
3 BENCHEA E. MONICA Parteneriate intervenționale în gestionarea situațiilor de criză asupra copilului – Rolul școlii Conf.univ.dr. Anghel Alina
4 BOTEZ C. CORINA-MIHAELA Şcoala şi familia ca medii educaţionale interconectate Lect.univ.dr.Stăncescu Ioana
5 CĂLIN I. IOANA-ALEXANDRA Forme ale devianței școlare în învățământul primar Lect.univ.dr. Voicu Camelia
6 CAŞU V. SORINA-GIORGIANA Prevenirea neglijării asupra copilului în familie. Rolul școlii Conf.univ.dr. Anghel Alina
7 CAZACU C. IONELA Interacţiunea formelor educaţiei în contextul învățământului preşcolar Lect.univ.dr. Stăncescu Ioana
8 CAZACU G. MIHAELA Categoria modului la verb: aspecte pragmatice şi stilistice Lect.univ.dr. Vârlan Mariana
9 CAZACU G. GEORGIANA-MĂDĂLINA Categoria timpului la verb: aspecte metodice Lect.univ.dr. Vârlan Mariana
10 CERCEL A.-C. CORINA-ANDREEA Dacia în timpul domniei lui Decebal; folosirea izvoarelor în predarea-învăţarea istoriei Lect.univ.dr. Neacşa Ramona
11 CIOBANU I. FELICIA-MIHAELA Domnia lui Alexandru Ioan Cuza. Reforma învăţământului Lect.univ.dr. Neacşa Ramona
12 COCIUG S. SORINA Interjecţia: clasificare, tipologii, aspecte stilistice Lect.univ.dr. Vârlan Mariana
13 COJOCARU I. ELENA-LAVINIA Modalităţi de valorificare a exerciţiului în activităţile matematice din grădiniţă Lect.univ.dr. Pohoaţă Alin
14 CONSTANTIN D. ŞTEFANIA-SILVIA Părţile principale de propoziţie şi relaţia dintre acestea Lect.univ.dr. Vârlan Mariana
15 COSTACHE V. ALINA-GEORGIANA Factori determinanţi ai socializării la vârsta preşcolară Conf.univ.dr. Petrescu Ana-Maria
16 DINU C. ROXANA-MIHAELA Domnia lui Carol I; specificul operaţionalizării la lecția de istorie Lect.univ.dr. Neacşa Ramona
17 DOBRICĂ I. ROXANA-ELENA Rolul parteneriatului şcoală-familie în eficientizarea procesului informativ-educativ Conf.univ.dr. Petrescu Ana-Maria
18 DUMITRESCU R. MONICA Influența tipului de atașament asupra procesului de adaptare a copilului la mediul din grădiniță Lect.univ.dr. Voicu Camelia
19 DUMITRU I. MARIA-CRISTINA Rolul evaluării formative în procesul didactic Lect.univ.dr.Stăncescu Ioana
20 ENACHE G. IOANA-RALUCA Rolul stimei de sine și a încrederii în sine în adaptarea şcolară Conf.univ.dr. Vlaicu Claudia
21 ENE I. IONELA Psihodiagnoza și alcătuirea planului de intervenţie personalizat al copilului cu cerinţe educative speciale. Mituri și realități Conf.univ.dr. Vlaicu Claudia
22 GEORGESCU M. MIHAELA Substantivul-sursă de înfrumuseţare a exprimării elevilor din învăţământul primar Lect.univ.dr. Vârlan Mariana
23 GHEORGHE C. IONELA-CAMELIA Reziliența școlară Conf.univ.dr. Anghel Alina
24 GRAUR C. IOANA-LUCIA Violența psihică în învățământul primar Lect.univ.dr. Voicu Camelia
25 ION N. MARIA-IONELA Particularităţi ale formării noţiunilor gramaticale la elevii din ciclul primar. Pronumele personal şi pronumele de politeţe Lect.univ.dr. Vârlan Mariana
26 ION C. FLORENŢA-ANCUŢA Valorificarea noţiunilor gramaticale despre adjectiv la elevii din ciclul primar Lect.univ.dr. Vârlan Mariana
27 ISTRĂTESCU L. ELENA-LAURA Dimitrie Catemir, domn şi enciclopediat. Abordarea interdisciplinară a conţinuturilor lecţiei de istorie Lect.univ.dr. Neacşa Ramona
28 MANOLE A. SILVIA-IONELA Diferențiere și individualizare în învățământul preșcolar. Perspective moderne Conf.univ.dr. Vlaicu Claudia
29 MATEESCU D. GEORGIANA-DORINA Dezvoltarea creativităţii copiilor cu vârste preşcolară şi şcolară mică prin jocuri de mişcare Prof.univ.dr. Pehoiu Constantin
30 MOREANU D. ELENA-ROXANA Abuz şi neglijare asupra copilului – strategii de prevenire. Rolul școlii Conf.univ.dr. Anghel Alina
31 NECULAIE I. ŞTEFANIA-IULIANA Mulţimea numerelor naturale. Metode de predare şi învăţare a numelor naturale Lect.univ.dr. Mihai Doina Constanţa
32 NISTOR M. MARINELA-NICOLETA (PARASCHIV) Specificul evaluării la nivelul învățământului preșcolar Conf.univ.dr. Anghel Alina
33 PAVEL M. ANDREEA-VALENTINA Domnia lui Mihai Viteazul; istoria ca ştiinţă şi istoria ca obiect de învăţământ Lect.univ.dr. Neacşa Ramona
34 PIELMUŞ I. ROXANA-ELENA Prevenirea și combaterea agresivității în mediul școlar – aplicații pentru învățământul primar Lect.univ.dr. Voicu Camelia
35 RADU Z. MIHAELA-AGNITA Rolul educaţiei nonformale pentru învăţământul preşcolar Conf.univ.dr. Petrescu Ana-Maria
36 ROTARU F. EMILIA-ELENA Bullyingul și agresivitatea în școală. Cauze și strategii de combatere Conf.univ.dr. Vlaicu Claudia
37 SAVU V. MARTA Dezvoltarea comportamentelor prosociale în școlaritatea mică Lect.univ.dr. Voicu Camelia
38 ŞERB M. ELENA-ALINA Neagoe Basarab, domn şi om de cultură. Rolul şi locul său în istoria gândirii pedagogice româneşti. Lect.univ.dr. Neacşa Ramona
39 ŞERBAN G. DIANA-ALINA-GABRIELA Aspecte privind istoria Târgoviştei până la Constantin Brâncoveanu. Relaţia dintre formal-nonformal-informal în predarea-învăţarea istoriei Lect.univ.dr. Neacşa Ramona
40 SÎRBULEŢ V. LIVIA-FLORENTINA Rolul metodelor complementare de evaluare în eficientizarea actului evaluativ din învăţământul primar Lect.univ.dr.Stăncescu Ioana
41 STANCIU G. CRISTINA-MIHAELA (BELDIMAN) Promovarea drepturilor copilului cu dizabilități prin activități extracurriculare în învățământul preșcolar Lect.univ.dr. Voicu Camelia
42 ŞTEFAN A. IONELA EMILIA Ian Amos Comenius: viaţa, activitatea ştiinţifică, sistemul pedagogic Lect.univ.dr. Neacşa Ramona
43 STOICA M. MARICELA Modalităţi de pregătire a copilului pentru adaptarea la clasa pregătitoare Conf.univ.dr. Savu-Cristescu Maria
44 STROE N. GEORGIANA-DIANA Ideile despre educaţie în operele grecilor antici – între istorie şi actualitate Lect.univ.dr. Neacşa Ramona
45 ŞUICĂ I. LARISA-MIHAELA Modalităţi de implementare a noilor educaţii în contextul învăţământului primar Lect.univ.dr.Stăncescu Ioana
46 UNTARU I. MARIANA-ANDREEA Rolul strategiilor didactice interactive la nivelul învăţământului preşcolar Lect.univ.dr.Stăncescu Ioana
47 UŢA I. IONELA-GIANINA Educația pentru drepturile copilului în grădiniță Conf.univ.dr. Anghel Alina
48 VISALOM G. IRENE-ALINA Parteneriatul educaţional – modalitate de eficientizare a procesului instructiv-educativ din grădiniţă Conf.univ.dr. Vlaicu Claudia
49 VOICU N. ALINA-GEORGIANA Dezvoltarea identității de gen în copilărie Lect.univ.dr. Voicu Camelia
50 VOINOIU C. CORINA-VASILICA Limba poveştilor româneşti Conf.univ.dr. Toma Raluca-Felicia
51 ZOGOREAN G. FELICIA Copii supradotaţi din învăţământul primar; implicaţii educaţionale Conf.univ.dr. Savu-Cristescu Maria
52 OLARU N. ELIZA Rolul familiei şi al şcolii în prevenirea eşecului şcolar în ciclul primar Lect.univ.dr. Voicu Camelia
53 IORGA P. LARISA-ELENA Socializarea emoțiilor în copilărie Lect.univ.dr. Voicu Camelia