În anul universitar 2017-2018 la programul de licență Pedagogia învățământului primar și preșcolar au fost susținute 53 lucrări de licență. Lista de lucrări este în tabelul de mai jos.
Nr.crt. | Student | Denumire temă | Profesor îndrumător |
---|---|---|---|
1 | ANDREI I. ALEXANDRA-ANDREEA | Copiii invizibili din Romania | Conf.univ.dr. Anghel Alina |
2 | BARAVIERA P. RALUCA-MAGDALENA | Modalități de valorificare a jocului didactic în procesul predare/învățare a matematicii în grădiniță | Lect.univ.dr. Pohoaţă Alin |
3 | BENCHEA E. MONICA | Parteneriate intervenționale în gestionarea situațiilor de criză asupra copilului – Rolul școlii | Conf.univ.dr. Anghel Alina |
4 | BOTEZ C. CORINA-MIHAELA | Şcoala şi familia ca medii educaţionale interconectate | Lect.univ.dr.Stăncescu Ioana |
5 | CĂLIN I. IOANA-ALEXANDRA | Forme ale devianței școlare în învățământul primar | Lect.univ.dr. Voicu Camelia |
6 | CAŞU V. SORINA-GIORGIANA | Prevenirea neglijării asupra copilului în familie. Rolul școlii | Conf.univ.dr. Anghel Alina |
7 | CAZACU C. IONELA | Interacţiunea formelor educaţiei în contextul învățământului preşcolar | Lect.univ.dr. Stăncescu Ioana |
8 | CAZACU G. MIHAELA | Categoria modului la verb: aspecte pragmatice şi stilistice | Lect.univ.dr. Vârlan Mariana |
9 | CAZACU G. GEORGIANA-MĂDĂLINA | Categoria timpului la verb: aspecte metodice | Lect.univ.dr. Vârlan Mariana |
10 | CERCEL A.-C. CORINA-ANDREEA | Dacia în timpul domniei lui Decebal; folosirea izvoarelor în predarea-învăţarea istoriei | Lect.univ.dr. Neacşa Ramona |
11 | CIOBANU I. FELICIA-MIHAELA | Domnia lui Alexandru Ioan Cuza. Reforma învăţământului | Lect.univ.dr. Neacşa Ramona |
12 | COCIUG S. SORINA | Interjecţia: clasificare, tipologii, aspecte stilistice | Lect.univ.dr. Vârlan Mariana |
13 | COJOCARU I. ELENA-LAVINIA | Modalităţi de valorificare a exerciţiului în activităţile matematice din grădiniţă | Lect.univ.dr. Pohoaţă Alin |
14 | CONSTANTIN D. ŞTEFANIA-SILVIA | Părţile principale de propoziţie şi relaţia dintre acestea | Lect.univ.dr. Vârlan Mariana |
15 | COSTACHE V. ALINA-GEORGIANA | Factori determinanţi ai socializării la vârsta preşcolară | Conf.univ.dr. Petrescu Ana-Maria |
16 | DINU C. ROXANA-MIHAELA | Domnia lui Carol I; specificul operaţionalizării la lecția de istorie | Lect.univ.dr. Neacşa Ramona |
17 | DOBRICĂ I. ROXANA-ELENA | Rolul parteneriatului şcoală-familie în eficientizarea procesului informativ-educativ | Conf.univ.dr. Petrescu Ana-Maria |
18 | DUMITRESCU R. MONICA | Influența tipului de atașament asupra procesului de adaptare a copilului la mediul din grădiniță | Lect.univ.dr. Voicu Camelia |
19 | DUMITRU I. MARIA-CRISTINA | Rolul evaluării formative în procesul didactic | Lect.univ.dr.Stăncescu Ioana |
20 | ENACHE G. IOANA-RALUCA | Rolul stimei de sine și a încrederii în sine în adaptarea şcolară | Conf.univ.dr. Vlaicu Claudia |
21 | ENE I. IONELA | Psihodiagnoza și alcătuirea planului de intervenţie personalizat al copilului cu cerinţe educative speciale. Mituri și realități | Conf.univ.dr. Vlaicu Claudia |
22 | GEORGESCU M. MIHAELA | Substantivul-sursă de înfrumuseţare a exprimării elevilor din învăţământul primar | Lect.univ.dr. Vârlan Mariana |
23 | GHEORGHE C. IONELA-CAMELIA | Reziliența școlară | Conf.univ.dr. Anghel Alina |
24 | GRAUR C. IOANA-LUCIA | Violența psihică în învățământul primar | Lect.univ.dr. Voicu Camelia |
25 | ION N. MARIA-IONELA | Particularităţi ale formării noţiunilor gramaticale la elevii din ciclul primar. Pronumele personal şi pronumele de politeţe | Lect.univ.dr. Vârlan Mariana |
26 | ION C. FLORENŢA-ANCUŢA | Valorificarea noţiunilor gramaticale despre adjectiv la elevii din ciclul primar | Lect.univ.dr. Vârlan Mariana |
27 | ISTRĂTESCU L. ELENA-LAURA | Dimitrie Catemir, domn şi enciclopediat. Abordarea interdisciplinară a conţinuturilor lecţiei de istorie | Lect.univ.dr. Neacşa Ramona |
28 | MANOLE A. SILVIA-IONELA | Diferențiere și individualizare în învățământul preșcolar. Perspective moderne | Conf.univ.dr. Vlaicu Claudia |
29 | MATEESCU D. GEORGIANA-DORINA | Dezvoltarea creativităţii copiilor cu vârste preşcolară şi şcolară mică prin jocuri de mişcare | Prof.univ.dr. Pehoiu Constantin |
30 | MOREANU D. ELENA-ROXANA | Abuz şi neglijare asupra copilului – strategii de prevenire. Rolul școlii | Conf.univ.dr. Anghel Alina |
31 | NECULAIE I. ŞTEFANIA-IULIANA | Mulţimea numerelor naturale. Metode de predare şi învăţare a numelor naturale | Lect.univ.dr. Mihai Doina Constanţa |
32 | NISTOR M. MARINELA-NICOLETA (PARASCHIV) | Specificul evaluării la nivelul învățământului preșcolar | Conf.univ.dr. Anghel Alina |
33 | PAVEL M. ANDREEA-VALENTINA | Domnia lui Mihai Viteazul; istoria ca ştiinţă şi istoria ca obiect de învăţământ | Lect.univ.dr. Neacşa Ramona |
34 | PIELMUŞ I. ROXANA-ELENA | Prevenirea și combaterea agresivității în mediul școlar – aplicații pentru învățământul primar | Lect.univ.dr. Voicu Camelia |
35 | RADU Z. MIHAELA-AGNITA | Rolul educaţiei nonformale pentru învăţământul preşcolar | Conf.univ.dr. Petrescu Ana-Maria |
36 | ROTARU F. EMILIA-ELENA | Bullyingul și agresivitatea în școală. Cauze și strategii de combatere | Conf.univ.dr. Vlaicu Claudia |
37 | SAVU V. MARTA | Dezvoltarea comportamentelor prosociale în școlaritatea mică | Lect.univ.dr. Voicu Camelia |
38 | ŞERB M. ELENA-ALINA | Neagoe Basarab, domn şi om de cultură. Rolul şi locul său în istoria gândirii pedagogice româneşti. | Lect.univ.dr. Neacşa Ramona |
39 | ŞERBAN G. DIANA-ALINA-GABRIELA | Aspecte privind istoria Târgoviştei până la Constantin Brâncoveanu. Relaţia dintre formal-nonformal-informal în predarea-învăţarea istoriei | Lect.univ.dr. Neacşa Ramona |
40 | SÎRBULEŢ V. LIVIA-FLORENTINA | Rolul metodelor complementare de evaluare în eficientizarea actului evaluativ din învăţământul primar | Lect.univ.dr.Stăncescu Ioana |
41 | STANCIU G. CRISTINA-MIHAELA (BELDIMAN) | Promovarea drepturilor copilului cu dizabilități prin activități extracurriculare în învățământul preșcolar | Lect.univ.dr. Voicu Camelia |
42 | ŞTEFAN A. IONELA EMILIA | Ian Amos Comenius: viaţa, activitatea ştiinţifică, sistemul pedagogic | Lect.univ.dr. Neacşa Ramona |
43 | STOICA M. MARICELA | Modalităţi de pregătire a copilului pentru adaptarea la clasa pregătitoare | Conf.univ.dr. Savu-Cristescu Maria |
44 | STROE N. GEORGIANA-DIANA | Ideile despre educaţie în operele grecilor antici – între istorie şi actualitate | Lect.univ.dr. Neacşa Ramona |
45 | ŞUICĂ I. LARISA-MIHAELA | Modalităţi de implementare a noilor educaţii în contextul învăţământului primar | Lect.univ.dr.Stăncescu Ioana |
46 | UNTARU I. MARIANA-ANDREEA | Rolul strategiilor didactice interactive la nivelul învăţământului preşcolar | Lect.univ.dr.Stăncescu Ioana |
47 | UŢA I. IONELA-GIANINA | Educația pentru drepturile copilului în grădiniță | Conf.univ.dr. Anghel Alina |
48 | VISALOM G. IRENE-ALINA | Parteneriatul educaţional – modalitate de eficientizare a procesului instructiv-educativ din grădiniţă | Conf.univ.dr. Vlaicu Claudia |
49 | VOICU N. ALINA-GEORGIANA | Dezvoltarea identității de gen în copilărie | Lect.univ.dr. Voicu Camelia |
50 | VOINOIU C. CORINA-VASILICA | Limba poveştilor româneşti | Conf.univ.dr. Toma Raluca-Felicia |
51 | ZOGOREAN G. FELICIA | Copii supradotaţi din învăţământul primar; implicaţii educaţionale | Conf.univ.dr. Savu-Cristescu Maria |
52 | OLARU N. ELIZA | Rolul familiei şi al şcolii în prevenirea eşecului şcolar în ciclul primar | Lect.univ.dr. Voicu Camelia |
53 | IORGA P. LARISA-ELENA | Socializarea emoțiilor în copilărie | Lect.univ.dr. Voicu Camelia |