Skip to content

Lucrări de licență în anul universitar 2018-2019

În anul universitar 2018-2019 la programul de licență Marketing au fost susținute 21 lucrări de licență. Lista de lucrări este în tabelul de mai jos.

Nr. crt. Student Titlul lucrării Coordonator
1 ALBU P. ANDREEA MIHAELA COMUNICAREA CU CETĂȚENII. CAZUL PROIECTELOR IMPLEMENTATE DE PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TÂRGOVIȘTE Conf.univ.dr. Marcu Laura
2 BARBU N. MARIUS-ROBERT STRATEGII DE MARKETING ALE FIRMEI SC. ALKA S.R.L. ÎN RELAȚIILE CU CLIENȚII SĂI Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
3 BÎRGU I. MĂDĂLINA-ANDREEA MARKETINGUL PUNCTULUI DE VÂNZARE DIN PERSPECTIVA RELAȚIEI NECESITATE-SATISFACȚIE-FIDELITATE Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
4 BREBENE V. CONSTANTIN-LEONARD IMPORTANȚA AMENAJĂRII SPAȚIULUI DE VÂNZARE PENTRU PROMOVAREA PRODUSELOR. CAZUL ARTICOLELOR PENTRU GRĂDINĂ LA MAGAZINUL DEDEMAN TÂRGOVIȘTE Conf.univ.dr. Marcu Laura
5 BUCUR I. DIANA OBICEIURI DE CUMPĂRARE ȘI CONSUM AL PRODUSELOR DIN CIOCOLATĂ PENTRU ROMÂNI, MOLDOVENI ȘI ITALIENI Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
6 CHIŢU V. IONUŢ ÎMBUNĂTĂȚIREA RELAȚIEI CU CLIENȚII FIRMEI MOL ROMÂNIA PRINTR-UN PROCES DE COMUNICARE ADECVAT Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
7 DOCHIU M. ALEXANDRA – CRISTINA ANALIZA ATRAGERII ȘI FIDELIZĂRII CLIENȚILOR FIRMEI S.C. ELJ-AUTOMATIVE S.A PE PIAȚA INTERNĂ ȘI INTERNAȚIONALĂ Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
8 DRĂGULESCU M. MIHAI – VALENTIN MANAGEMENTUL RELAȚIEI CU CLIENȚII ÎN CADRUL S.C. NIMET SRL Prof.univ.dr. Tanasescu Dorina
9 FILIP V. LUMINITA – ELENA OPORTUNITĂȚI DE CREȘTERE A VÂNZĂRILOR FIRMEI LEMNS TÂRGOVIȘTE Lect.univ.dr. Andreiana Andreea
10 MATEESCU M. DAVID – MIHAIL PIAȚA VINULUI ÎN ROMÂNIA Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
11 MIHAI A. IRINA-GEORGIANA INFLUENȚELE MEDIULUI DE MARKETING ASUPRA HOTELULUI TOLEA DIN TÂRGOVIȘTE Lect.univ.dr. Bădicu Georgiana-Daniela
12 MIHAI D. SIMONA-FLORENTINA TEHNICI ȘI INSTRUMENTE DE MARKETING UTILIZAT ÎN CADRUL HIPERMARKETULUI LIDL DIN GĂEȘTI PENTRU ASIGURAREA AVANTAJULUI CONCURENȚIAL Prof.univ.dr. Tanasescu Dorina
13 MUNTEANU G. ŞTEFAN-CRISTINEL PARTICULARITĂȚI ALE COMUNICĂRII MANAGERIALE ÎN CADRUL OMNIASIG ASIGURĂRI Lect.univ.dr. Andreiana Andreea
14 PATRICHI S.-C. ALINA-FLORENTINA PROTECȚIA CONSUMATORULUI ÎN ROMÂNIA:STUDIUL DE CAZ PRIVIND ETICHETAREA PRODUSELOR Conf.univ.dr. Toma Andrei
15 POPESCU D. ADRIAN-STELIAN DISTRIBUȚIA BĂUTURILOR PE PIAȚA ROMÂNESCĂ CU AJUTORUL INTERMEDIARILOR. CAZUL FIRMEI MANOIL TRANS Prof.univ.dr. Tanasescu Dorina
16 RĂDUCU S.-N. MĂDĂLINA – GEORGIANA PIAȚA IAURTULUI LA NIVEL NAȚIONAL. TENDINȚE ACTUALE Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
17 RĂDULESCU C.-G. SEBASTIAN-CONSTANTIN STRATEGIA DE INOVARE A FIRMEI PRINCO GRUP S.A Lect.univ.dr. Andreiana Andreea
18 ROTĂRESCU D.-V. OVIDIU-ŞTEFAN NOILE TEHNOLOGII FOLOSITE ÎN RELAȚIONAREA CU CLIENȚII Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
19 SANDU D. ANA – MARIA POLITICA DE COMUNICARE ȘI RESPONSABILITATE SOCIALĂ ÎN CADRUL FIRMEI S.C. GEO-STING S.R.L. Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
20 SĂVESCU C. IONUŢ-ALEXANDRU MARKETING ȘI COMUNICARE ÎN CADRUL INSTITUȚIILOR PUBLICE (APIA) Lect.univ.dr. Bădicu Georgiana-Daniela
21 STERIE C. CORINA AMALIA ADAPTAREA OFERTEI DE PRODUSE ȘI SERVICII LA EXIGENȚELE CLIENTELEI ÎN VEDEREA FIDELIZĂRII ACESTEIA. STUDIUL DE CAZ HYPERICI FARM Prof.univ.dr. Tanasescu Dorina