Skip to content

Lucrări de licență în anul universitar 2018-2019

În anul universitar 2018-2019 la programul licență Economia comerțului, turismului și serviciilor au fost susținute 22 lucrări de licență. Lista de lucrări este în tabelul de mai jos.

Nr. crt. Numele și prenumele Titlul lucrării Coordonator
1 ALBU G. ADELINA-ELENA STRATEGII DE PROMOVARE ȘI COMUNICARE IMPLEMENTATE ÎN LANȚUL HOTELIER HILTON Conf.univ.dr. Constantinescu Mariana Lucretia
2 BANU I. ION – ANDREI STUDIU DE CAZ: REȚEAUA MAGAZINELOR PROFI ÎN COMERȚUL DE RETAIL DIN ROMÂNIA Conf.univ.dr. Constantinescu Mariana Lucretia
3 BĂDOIU S. GHEORGHE Analiza furnizorilor și stabilirea strategiei de achiziții publice în cadrul Centrului de Integrare prin Terapie Ocupațională pentru Persoane Adulte cu Handicap (CITOPAH) Urlați Prof.univ.dr. Tanasescu Dorina
4 BĂNESCU I.-S. IOANA EVELINA Turismul religios în județul Dâmbovița Lect.univ.dr. Bădicu Georgiana-Daniela
5 CIOCODEICĂ I. DENISA-GEORGIANA Turismul urban: modalități de relansare turistică a municipiului Târgoviște Lect.univ.dr. Andreiana Andreea
6 DUNĂ D.-I. IONELA – LARISA Sistemul de comunicare tradițional vs sistemul electronic în relația cu clienții BCR Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
7 GHEORGHE V. IONELA – MĂDĂLINA Îmbunătățirea performanței firmei METRO printr-un proces de comunicare eficient cu clienții Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
8 HONCIU M. ŞTEFAN – CĂTĂLIN Rolul comunicării verbale, nonverbale și scrise în atragerea și menținerea clienților firmei LIDL Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
9 LUŢU D. FLORIN ALEXANDRU Publicitatea online instrument eficient de comunicare al firmei Conf.univ.dr. Dumitru Felicia
10 MĂRGĂRIT I.-M. ANDREI- MARIAN Comunicarea – element central al firmei CARREFOUR în relația cu clienții săi Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
11 NICA G. MARIA – CĂTĂLINA Locul Hotelului Camelia în activitatea turistică a Stațiunii Jupiter Lect.univ.dr. Bădicu Georgiana-Daniela
12 PÎRVU N. MARIA – MIRABELA Dezvoltarea afacerilor cu produse fitofarmaceutice în România. Studiu de caz la S.C. ROMSTAR SRL Lect.univ.dr. Andreiana Andreea
13 POPA F. GEORGE Studiu asupra turiștilor Pensiunii Loteia Conf.univ.dr. Toma Andrei
14 PRICOP P. DIANA – ELENA Strategii de marketing pentru atragerea generației Y în cumpărarea produselor și serviciilor Lect.univ.dr. Andreiana Andreea
15 SĂVESCU C. ILEANA – ANDREEA Comunicarea – element central al firmei HM în relația cu clienții săi Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
16 STOICA N. NICOLETA-ALEXANDRA Impactul festivalurilor de muzică asupra turismului din România. Studiu de caz Festivalul Untold Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
17 TARBĂ G. RALUCA-ELENA Comunicarea – element central al firmei RCS RDS S.A. în relația cu clienții săi Lect.univ.dr. Andreiana Andreea
18 TĂNĂSOIU E.-D. LUCIAN – ALEXANDRU Evaluarea și îmbunătățirea serviciilor oferite de FAN COURIER Lect.univ.dr. Bădicu Georgiana-Daniela
19 VĂLU G. MARINELA – VIORICA Politica de promovare a formației “HAI LA JOC” pe piața locală Lect.univ.dr. Andreiana Andreea
20 VINTILĂ G. IONELA Turismul rural pilon important în dezvoltarea turismului din România Lect.univ.dr. Bădicu Georgiana-Daniela
21 VIŞAN G. NICOLETA Siguranța și satisfacția pacienților din Spitalul Pucioasa Lect.univ.dr. Bădicu Georgiana-Daniela
22 ZAMFIR I. NICOLETA- CRISTINA Relația dintre atributele unui Shopping Mall și satisfacția vizitatorilor acestuia. Studiu de caz: Băneasa Shopping City Conf.univ.dr. Marcu Laura