În anul universitar 2019-2020 la programul de master Multilingvism și interculturalitate în context european au fost susținute 21 lucrări de disertație.
Lista de lucrări este în tabelul de mai jos.
Nr. crt. | Numele şi prenumele | Titlul lucrării | Coordonator |
1. | Chiuțu D. Amalia -Geanina | Elemente mitice în creația lui Mireca Eliade | Lect.univ.dr. Furtună Lizeta- Cristina |
2. | Ciobanu M. Mioara | Imaginea femeii în paremiologia europeană | Prof.univ.dr. Bârlea Petre-Gheorghe |
3. | Cîrstian N. Florina-Alina | Strategii de lectură aplicabile în procesul de cercetare | Prof.univ.dr. Erich Agnes Terezia |
4. | Dincă I. Ileana | Formarea competențelor de comunicare prin lecțiile de limba și literatură română | Prof.univ.dr. Toma Raluca-Felicia |
5. | Duță I Florina-Denisa | Integrarea formelor de evaluare în procesul didactic. Aplicații în lecțiile de limba și literatura română | Prof.univ.dr. Toma Raluca-Felicia |
6. | Enache C. Rodica | Sistemul pronominal românesc în perspectiva latino-romanică | Prof.univ.dr. Bârlea Petre-Gheorghe |
7. | Iorga G. Iuliana | Sistemul adverbial în limba latină și limba română | Prof.univ.dr. Bârlea Petre-Gheorghe |
8. | Împărățel I. Ionela-Mădălina | Metode de evaluare folosite la disciplina limba și literature română | Prof.univ.dr. Toma Raluca-Felicia |
9. | Jecu D. Veronica-Camelia | Pronumele personal în limba latină și în limba română | Prof.univ.dr. Bârlea Petre-Gheorghe |
10. | Lungu I. Daniela -Dorina | Rolul culturii bibliografice în cercetarea științifică | Prof.univ.dr. Erich Agnes Terezia |
11. | Moreanu M. Florentina -Larisa | Pentru o alegere semantică; Indicativ și sau subjonctiv | Conf.univ. dr. Tănase Ileana |
12. | Nicolae F. Rahela -Cătălina | Terminologia florală în română. O abordare antropologică li culturală. | Prof.univ.dr. Bârlea Petre-Gheorghe |
13. | Niculae I. Marinela -Cătălina | Metode didactice care vizează dezvoltarea imaginației elevilor prin lecțiile de limba și literatura română. | Prof.univ.dr. Toma Raluca-Felicia |
14. | Nisipeanu F.-C. Maria -Cristina | Concesie și opoziție: de la sintaxă la interpretare | Conf.univ.dr. Tănase Ileana |
15. | Popa D. Andreea -Diana | Modalități eficiente pentru învățarea mai multor limbi străine | Lect.univ.dr. Vârlan Mariana |
16. | Preda N. Ana-Maria | Predarea noțiunilor de sintaxă în ciclul gimnazial | Prof.univ.dr. Toma Raluca-Felicia |
17. | Stan N. Larisa -Mihaela | Complementul direct și completiva direct în limba latină și în limba română | Prof.univ.dr. Bârlea Petre-Gheorghe |
18. | Stoicescu R. Anne-Marie | Predarea-învățarea structurii relațiilor semantice | Prof.univ.dr. Toma Raluca-Felicia |
19. | Stroe G. Elena-Ștefania | Comunitatea de lipoveni din Dobrogea. Aspecte culturale | Lect.univ.dr. Vârlan Mariana |
20. | Toader S. Ioana | Aspecte interetnice ale comunităților de turci și tătari din zona Dobrogei | Lect.univ.dr. Vârlan Mariana |
21. | Tudor G. Cristina-Elena | Metodologii didactice folosite în valorificarea proverbului în opera lui Creangă. | Prof.univ.dr. Toma Raluca-Felicia |