Skip to content

Lucrări de licență în anul universitar 2019-2020

În anul universitar 2019-2020 la programul de licență Pedagogia învățământului primar și preșcolar au fost susținute 58 lucrări de licență. Lista de lucrări este în tabelul de mai jos.

Nr.crt. Student Denumire temă Profesor îndrumător
1 ALBU M. ELENA-CAMELIA Compunerea și rezolvarea de probleme ca instrument de stimulare a imaginației dar și de integrare în viața practică a elevilor din ciclul primar Lect.univ.dr. Alin Pohoață
2 ANDREI F. MARIA-ADRIANA Modalităţi de valorificare a jocului didactic în cadrul activităţilor de cunoaştere a mediului din grădiniţă Conf.univ.dr. Gica Pehoiu
3 ARSENE D. GEORGIANA-COSMINA Modalităţi de valorificare a exerciţiului în activităţile matematice din ciclul primar Lect.univ.dr. Alin Pohoață
4 BADEA D. DANIELA-IONELA Strategii didactice interactive aplicate în lecția de geografie la învățământul primar Conf.univ.dr. Gica Pehoiu
5 BĂDICU D. GEORGIANA-ALICE Metode bazate pe acțiune utilizabile în contextul învățământului primar Conf.univ.dr. Ana Maria Petrescu
6 BERECHET M. CORNELIA Formarea noțiunilor și reprezentărilor în activitățile cu conținut geografic în învățământul primar Conf.univ.dr. Gica Pehoiu
7 BUCURICĂ G. LOREDANA Modalităţi de aplicare a principiului participării conștiente şi active a elevilor în procesul de învățământ Conf.univ.dr. Ana Maria Petrescu
8 BUŢOIU N. ANDREEA-ELENA Strategii didactice utilizate în predarea-învățarea-evaluarea istoriei la clasa a IV-a Lect.univ.dr. Ramona Neacșa
9 CÂMPEANU C. MARIA-IOANA Bune practici privind implementarea strategiei învăţării prin cooperare în contextul învăţământului primar Conf.univ.dr. Ana Maria Petrescu
10 CONSTANTIN M. MĂDĂLINA-CRISTINA Strategii de prevenire și diminuare a părăsirii timpurii a școlii Lect.univ.dr. Camelia Voicu
11 CONSTANTIN M.-L. PAULA-ANA-GEORGIANA Tipologia personajului în proza scurtă a lui Ioan Slavici Lect.univ.dr. Sânziana Sterghiu
12 COTOROGEA N. ILEANA Vulnerabilitate socială și succes școlar – situația copiilor cu măsuri de protecție specială Lect.univ.dr. Camelia Voicu
13 DINCĂ E. ANCUŢA-MIHAELA Evenimente traumatizante şi agresivitatea la copii Conf.univ.dr. Claudia Vlaicu
14 DUMITRACHE C. CRISTINA-MARIA Caracteristici ale poeziei lirice în opera lui George Coșbuc Lect.univ.dr. Sânziana Sterghiu
15 DUŢĂ G.-D. MARIA-DANIELA Accesul la educație al copiilor proveniți din medii defavorizate Conf.univ.dr. Gabriela Alina Anghel
16 FERLAI D.-C. CLAUDIA-IULIANA Competențele unui bun evaluator. Aplicații la nivelul învățământului primar Lect.univ.dr. Ioana Stăncescu
17 FLOREA C. ANDREEA-CĂTĂLINA Realități și perspective asupra abandonului școlar în mediul rural Lect.univ.dr. Camelia Voicu
18 FLOREA N. ELENA-ANDREEA Relația dintre încrederea în sine și randamentul școlar Conf.univ.dr. Claudia Vlaicu
19 FLOREA V. ELENA-IULIA Jocul didactic de educare a limbajului – formă a evaluării sumative Conf.univ.dr. Claudia Vlaicu
20 GEACĂR N.-N. FLORENTINA-CLAUDIA Educația copiilor romi în învățământul primar și preșcolar Conf.univ.dr. Gabriela Alina Anghel
21 GHINOIU N. MARIA-ALEXANDRA Modalităţi de eficientizare a evaluării didactice în cadrul lecţiilor de geografie din ciclul primar Conf.univ.dr. Gica Pehoiu
22 HÎRCIU M. FLORENTINA-ANCUŢA Alternative educaționale în educația timpurie Lect.univ.dr. Camelia Voicu
23 IANCU D.-M. FLORENTINA-MIHAELA Rolul amenajării spațiului educațional în educația timpurie Lect.univ.dr. Camelia Voicu
24 IORDACHE I. DANIELA Jocul de rol – modalitate de învățare semidirijată Conf.univ.dr. Claudia Vlaicu
25 LOPOTARU V. OANA-ANDREEA Parteneriatele socio-educaționale – aplicații in învățământul preșcolar Lect.univ.dr. Camelia Voicu
26 MANEA E. MARILENA Popoare de ieri și de azi: dacii și romanii Lect.univ.dr. Ramona Neacșa
27 MATEI C. MONICA-ALEXANDRA Obstacole ale incluziunii şcolare a copiilor cu tulburări de dezvoltare Lect.univ.dr. Camelia Voicu
28 MIHAI M. MARIA-ELENA Integrarea școlară a copiilor proveniți din medii defavorizate Conf.univ.dr. Gabriela Alina Anghel
29 MITREA F. CĂTĂLINA-IONELA Valori expresive ale claselor lexico-gramaticale flexibile: substantivul și adjectivul Lect.univ.dr. Mariana Vârlan
30 MITREA O. BIANCA-VASILICA Dinamica vocabularului românesc contemporan. Aspecte lexico-semantice Lect.univ.dr. Mariana Vârlan
31 MOISE M. LARISA-GEORGIANA Implicaţii ale patternurilor de atașament ale profesioniştilor din educația timpurie Lect.univ.dr. Camelia Voicu
32 MURINEANU C.-M. IONELA-MĂDĂLINA Integrarea și valorificarea jocului didactic în procesul de predare a matematicii în grădiniță Lect.univ.dr. Alin Pohoață
33 MUŞESCU C. DIANA Peozia pentru copii a Anei Blandiana. Aspecte ale receptării textului liric contemporan Lect.univ.dr. Sânziana Sterghiu
34 NEDELCU G. ALEXANDRA-DIANA Evaluarea în învățământul primar – între obiectivitate și subiectivitate Lect.univ.dr. Ioana Stăncescu
35 NEGUŢ C. REBECA-MARIA Educaţia pentru mediu şi reflectarea ei în activităţile geografice la învățământul primar Conf.univ.dr. Gica Pehoiu
36 OPINCĂ I. ELENA-IULIANA Evaluarea și dezvoltarea competențelor metacognitive ale elevilor din ciclul primar Lect.univ.dr. Ioana Stăncescu
37 PALEA F. MARIA-ALEXANDRA Segregare vs. desegregare școlară. Politici educaționale Conf.univ.dr. Gabriela Alina Anghel
38 PAVEL I. ALEXANDRA-VALENTINA Modalități de valorificare a jocului didactic în prevenirea și combaterea eșecului școlar Conf.univ.dr. Claudia Vlaicu
39 PÎRVULESCU V. DANIELA-FLORINA Proprietăți ale operațiilor cu numere naturale. Aspecte metodologice Lect.univ.dr. Doina Constanța Mihai
40 PLETESCU C. ALINA-ELENA Analiza procesului de învăţământ ca proces informativ-fomativ, la nivelul învăţământului preşcolar Conf.univ.dr. Ana Maria Petrescu
41 PREDA A. RAMONA-MIHAELA Tendințe de modernizare a metodologiei instruirii în contextul învățământului preșcolar – abordare teoretică și metodologică Conf.univ.dr. Ana Maria Petrescu
42 RADA G.-C. MARIA-BIANCA Proverbele și rolul lor în consolidarea noțiunilor semantice Lect.univ.dr. Mariana Vârlan
43 RIZEA V. IULIANA-GEORGIANA Strategii psihopedagogice suportive pentru elevii cu tulburări de învățare Lect.univ.dr. Camelia Voicu
44 SANDA G. FLORINA-ELENA Relația dintre abilitățile de comunicare și dependența de internet la copii Conf.univ.dr. Claudia Vlaicu
45 STANCIU D. FLORENTINA-MĂDĂLINA Rolul activităţilor extraşcolare în însuşirea cunoştinţelor de geografie la ciclul primar Conf.univ.dr. Gica Pehoiu
46 STIKA F.-M. BEATRICE-MARIA Bune practici privind implementarea strategiei învăţarii prin descoperire în contextul învăţământului preşcolar Conf.univ.dr. Ana Maria Petrescu
47 STROE A. IOANA-LUMINIŢA Jocul didactic, între instrument eficient și mijloc de distracție, în procesul de predare-învățare a matematicii în ciclul primar Lect.univ.dr. Alin Pohoață
48 TĂTULEA I. IOANA-DANIELA Implicațiile abuzului asupra copilului în performanța școlară Conf.univ.dr. Gabriela Alina Anghel
49 TOADER G. BIANCA-STELUŢA Imaginea copilului și a copilăriei în poezia Elenei Farago Lect.univ.dr. Sânziana Sterghiu
50 TONE M. ALINA-GEORGIANA Efectele migrației părinților în străinătate asupra structurării procesului de învățare la copii Conf.univ.dr. Claudia Vlaicu
51 TRIFU V. MARIANA Spațiul copilăriei, spațiul jocului. Poezia pentru copii a lui Gellu Naum Lect.univ.dr. Sânziana Sterghiu
52 TUDOR I. MARINA-MIHAELA Educația pentru drepturile copilului în învățământul primar Conf.univ.dr. Gabriela Alina Anghel
53 ŢUICAN I. ANDREEA-GABRIELA Castele, cetăți și orașe medievale românești Lect.univ.dr. Ramona Neacșa
54 UDROIU I. LUXIŢA-GEORGIANA Substantivul în limba română actuală – aspecte privind flexiunea și ortografia Lect.univ.dr. Mariana Vârlan
55 VASILESCU G. CRISTINA-BIANCA Proiectul – metodă alternativă de evaluare a rezultatelor școlare. Aplicații la nivelul învățământului primar Lect.univ.dr. Ioana Stăncescu
56 VIŞAN I. IOANA-ALEXANDRA Modalități de sprijinire a integrării școlare a copiilor dislexici Lect.univ.dr. Camelia Voicu
57 ZAHARIA S. ANAMARIA-ALEXANDRA Evaluarea – mecanism de reglare și autoreglare a procesului didactic din învățământul primar Lect.univ.dr. Ioana Stăncescu
58 ZĂVOIANU A. IONELA Mijloace de instruire moderne versus mijloace de instruire tradiţionale, în contextul învăţământului primar Conf.univ.dr. Ana Maria Petrescu