Skip to content

Lucrări de licență în anul universitar 2020-2021

În anul universitar 2020-2021 la programul de licență Marketing au fost susținute 22 lucrări de licență. Lista de lucrări este în tabelul de mai jos.

Nr. crt. Student Titlul lucrării Coordonator
1 BĂLĂŞESCU G. LARISA- GEORGIANA STRATEGII DE FINALIZARE A CLIENȚILOR Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
2 CĂLINESCU G. MARIA-DIANA ROLUL ȘI LOCUL ISD (INVESTIȚII STRĂINE DIRECTE) ÎN DEZVOLTAREA ECONOMICĂ ROMÂNEASCĂ. PREZENT ȘI PERSPECTIVE Prof.univ.dr. Tanasescu Dorina
3 COVALIU G. GEORGE STEREOTIPURILE CULTURALE ȘI FOLOSIREA LOR ÎN PUBLICITATEA ROMÂNEASCĂ Conf.univ.dr. Marcu Laura
4 CRĂCIUN M. ŞTEFAN – ANDREI GESTIUNEA FORȚEI DE VÂNZARE LA SC BIC ROMÂNIA SRL Conf.univ.dr. Toma Andrei
5 DUMITRESCU D. BOGDAN-IONUŢ DIGITALIZAREA MARKETINGULUI Conf.univ.dr. Radu Florin
6 FLOREA I. MIRUNA-MARIANA POLITICA DE PROMOVARE LA S.C. DEPO MED S.R.L. Lect.univ.dr. Florea Nicoleta Valentina
7 GHIŢĂ I. BENIAMIN-IONEL ADAPTAREA PLANULUI DE MARKETING PENTRU COMPONENTELE-DISTRIBUȚIE ȘI COMUNICARE/PROMOVARE ÎN CADRUL FIRMEI RENAULT ROMÂNIA ÎN CONDIȚIILE MEDIULUI EXTTERN PENTRU PERIOADA 2020-2022 Prof.univ.dr. Tanasescu Dorina
8 LĂCULICEANU C. MIHAI – IONUŢ ANALIZA PARTICULARITĂȚILOR GESTIONĂRII RELAȚIEI CU CLIENȚII DE CĂTRE FIRMA MASTOP CADASTRAL S.R.L. PE PIAȚA SERVICIILOR DE TOPOGRAFIE ȘI CADASTRU Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
9 LIŢĂ G. GABRIELA-NICOLETA PROTECȚIA CONSUMATORULUI ÎN ROMÂNIA (STUDIUL DE CAZ PENTRU BIJUTERII) Conf.univ.dr. Toma Andrei
10 MARIN D. PETRUŢ DORIAN OFERTA DE PRODUSE ONLINE A ING BANK PE PIAȚA ROMÂNEASCĂ. STUDIU COMPARATIV. Conf.univ.dr. Marcu Laura
11 MIHAI T. EDUARD-DANIEL NOI INSTRUMENTE ONLINE FOLOSITE ÎN RELAȚIONAREA CU CLIENȚII (WEB-SITE-UL, APLICAȚIILE MOBILE, E-MAIL-UL, PLATFORMELE DE SOCIALIZARE Lect.univ.dr. Florea Nicoleta Valentina
12 MORARU C. C. IOANA CORNELIA POLITICA DE DISTRIBUȘIE LA SC ALEX META SID COM PROD SRL Lect.univ.dr. Andreiana Andreea
13 NEAGOE C. SILVIU-CONSTANTIN POLITICA DE PRODUS STRETTO COFFEE LA FIRMA S.C. ALKA TRADIG CO S.R.L. Prof.univ.dr. Tanasescu Dorina
14 NEAGU C. SORIN-MARIAN ROLUL DEPARTAMENTULUI DE MARKETING ÎN CADRUL COMPANIEI ARCTIC SA Conf.univ.dr. Toma Andrei
15 NEAGU V. MĂDĂLINA-ANDREEA ANALIZA MIXULUI DE MARKETING A HOTELULUI NOVA DIN TÂRGOVIȘTE Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
16 POP A. ANDREEA-LORENA MIXUL DE MARKETING ÎN CADRUL FIRMEI SC. NĂZDRĂVANII SRL TÂRGOVIȘTE Conf.univ.dr. Tănăsescu Irina
17 SANDU A. MIHAELA-GEORGIANA PREFERINȚELE FEMEILOR DIN MEDIUL RURAL PENTRU SERVICII DE INFRUMUSEȚARE ȘI PRODUSE COSMETICE. STUDIUL DE CAZ:COMUNA ODOBEȘTI Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
18 SAVU I. C. DAVID NOI INSTRUMENTE ONLINE FOLOSITE ÎN RELAȚIONAREA CU CLIENȚII (WEB-SITE-UL APLICAȚIILE MOBILE, EMAIL-UL, PLATFORMELE DE SOCIALIZARE) Lect.univ.dr. Florea Nicoleta Valentina
19 SAVU R. G. GEORGE – CĂLIN CAPITALULBRANDULUI NIKE PE PIAȚA ARTICOLELOR SPORTIVE Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
20 SOARE G. LAVINIA-GEORGIANA IMPLICAȚII ETICE ALE PROMOVĂRII PRODUSELOR DIN DOMENIUL MEDICAQL Conf.univ.dr. Marcu Laura
21 STAICU M. TEODORA – MINERVA ÎNFIINȚAREA BOOM BURGER-RESTAURANT TIP FASTFOOD ÎN LOCALIATATEA FIENI Lect.univ.dr. Savu Bogdan Cătălin
22 STANCIU T. ALINA-MĂDĂLINA IMPACTUL PANDEMIEI DE CORONAVIRUS ASUPRA VÂNZĂRILOR ONLINE Lect.univ.dr. Andreiana Andreea