Skip to content

Lucrări de licență în anul universitar 2020-2021

În anul universitar 2020-2021 la programul licență Economia comerțului, turismului şi serviciilor au fost susținute 19 lucrări de licență. Lista de lucrări este în tabelul de mai jos.

Nr. crt. Numele şi prenumele Titlul lucrării Coordonator
1 APOSTOL M. MIHAI CANALE DE COMUNICARE FOLOSITE DE FIRMA AUCHAN ÎN RELAȚIA CU CLIENȚII SĂI Lect.univ.dr. Florea Nicoleta Valentina
2 ARMULESCU M. SABINA – IOANA TRADIȚIILE RURALE ȘI TURISMUL. STUDIU DE CAZ. COMUNA RUNCU, DÂMBOVIȚA Lect.univ.dr. Bădicu Georgiana-Daniela
3 BĂNUŢĂ A. ADRIAN – GABRIEL EVOLUȚIA TURISMULUI ÎN JUDEȚUL TELEORMAN ÎN PERIOADA 2010 – 2020 ȘI PERSPECTIVE DE DEZVOLTARE PÂNĂ ÎN ANUL 2025 Prof.univ.dr. Tanasescu Dorina
4 CARTAN F. MARINELA CEREREA TURISTICĂ DIN ROMÂNIA Lect.univ.dr. Bădicu Georgiana-Daniela
5 CHIRU M. MARA-IOANA ROLUL CENTRELOR COMERCIALE PENTRU COMPORTAMENTUL DE CUMPĂRARE CONTEMPORAN. STUDIU DE CAZ: DÂMBOVIȚA MALL Conf.univ.dr. Marcu Laura
6 CIOBANU I. CAMELIA CANALE DE COMUNICARE FOLOSITE DE FIRMA ALTEX ÎN RELAȚIA CU CLIENȚII SĂI Lect.univ.dr. Florea Nicoleta Valentina
7 DAN M. ALEXANDRA COMUNICAREA PRIN INTERNET ÎN EMAG, ÎN CONTEXTUL GLOBALIZARII. TENDINȚE ȘI PERSPECTIVE Lect.univ.dr. Florea Nicoleta Valentina
8 DELIU I. V. ROXANA – ELENA CANALE DE COMUNICARE FOLOSITE ÎN FIRMA TELEKOM ROMÂNIA SA ÎN RELAȚIA CU CLIENȚII SĂI Lect.univ.dr. Florea Nicoleta Valentina
9 DOBREAN G. SILVIAN-GEORGE CREAREA UNEI AGROPENSIUNI TURISTICE ÎN COMUNA VOINEȘTI, FOLOSIND FONDURI EUROPENE, ÎN VEDEREA DEZVOLTĂRII UNUI TURISM SUSTENABIL Lect.univ.dr. Bădicu Georgiana-Daniela
10 MIHĂESCU I. ANDREEA – NADIANA ANALIZA COMPARATIVĂ A TURISMULUI CULTURAL DIN SIBIU ȘI SALZBURG FOLOSIND METODA BENCHMARKING Lect.univ.dr. Bădicu Georgiana-Daniela
11 MIRICĂ I. IONELA-MĂDĂLINA ÎNFIINȚAREA MAD – FAST FOOD ÎN LOCALITATEA PUCIOASA – PLAN DE AFACERI – Lect.univ.dr. Savu Bogdan Cătălin
12 NEDELCU F. IONUŢ – CĂTĂLIN PLAN DE AFACERI ,,PAUZA DE CAFEA ,, Lect.univ.dr. Bădicu Georgiana-Daniela
13 NIŢĂ M. RADU – ANDREI TURISMUL ÎN STAȚIUNEA BRAN. CERCETARE PRIVIND IDENTIFICAREA MODALITĂȚILOR DE ALEGERE ALE STAȚIUNII BRAN CA DESTINAȚIE TURISTICĂ Lect.univ.dr. Bădicu Georgiana-Daniela
14 RAC I. MARIUS CANALE DE COMUNICARE FOLOSITE DE FIRMA ,,SC UNICOM SA,, ÎN RELAȚIA CU CLIENȚII SĂI Lect.univ.dr. Florea Nicoleta Valentina
15 ROBESCU R. ANCA – THEODORA ANALIZA POZIȚIONĂRII FIRMEI GRĂDINA DOAMNEI SRL PE PIAȚA ROMÂNEASCĂ Conf.univ.dr. Marcu Laura
16 SANDA C. M. DANIEL STUDIU PRIVIND SATISFACȚIA CLIENȚILOR (STUDIU DE CAZ PE CLIENȚII SC MONTECRISTO RETAIL RO SRL – MAGAZIN KENVELO – AFI PLOIEȘTI) Conf.univ.dr. Toma Andrei
17 SANDU O. MIHAELA ÎMBUNĂTĂȚIREA STRATEGIEI DE PRODUS A FIRMEI ALDORF TECHNIK PE PIAȚA CONSTRUCȚIILOR Conf.univ.dr. Marcu Laura
18 STOICA B. C. ANDREI – ADRIAN INVESTIȚIA STRĂINĂ DIRECTĂ ÎN INDUSTRIA DE PRODUSE ELECTROCASNICE – STUDIU DE CAZ: ARTIC SA ARCELIK GROUP – Conf.univ.dr. Constantinescu Mariana Lucretia
19 TRANDAFIR C. IZABELA – VALENTINA ANALIZA WEB SITE – ULUI COMPANIEI YVES ROCHER Lect.univ.dr. Florea Nicoleta Valentina