Skip to content

Lucrări de licență în anul universitar 2017-2018

În anul universitar 2017-2018 la programul de licență Marketing au fost susținute 25 lucrări de licență. Lista de lucrări este în tabelul de mai jos.

Nr. crt. Student Titlul lucrării Coordonator
1 CĂLIMAN N.-A. BIANCA -NICOLETA ANALIZA MEDIULUI DE MARKETING AL FIRMEI S.C.KAUFLAND ROMÂNIA S.C.S. Lect.univ.dr. Andreiana Andreea
2 CIOBANU I. GABRIELA ADAPTAREA OFERTEI DE SERVICII DE DOCUMENTARE LA NEVOILE STUDENȚILOR DIN UNIVERSITATEA DE STUDII ECONOMICE ȘI BUSINESS DIN PZNAN Conf.univ.dr. Marcu Laura
3 CIOBOTARU C. ADRIAN LUCIAN DISTRIBUȚIA BĂUTURILOR PE PIAȚA ROMÂNEASCĂ CU AJUTORUL INTERMEDIARILOR. CAZUL FIRMEI MANOLIT TRANS Conf.univ.dr. Marcu Laura
4 CIUNPUERU M. EMILIA MENȚINEREA RELAȚIILOR CU CLIENȚII COMPANIEI DE CONSULTANȚĂ BEARING POINT Lect.univ.dr. Andreiana Andreea
5 COTOROGEA I. IOANA-ANDREEA IMPACTUL SOCIAL-MEDIA ASUPTA CONSUMATORULUI ÎN DOMENIUL FASHION-ULUI Lect.univ.dr. Andreiana Andreea
6 DEFTU M. D. FLORIN-HORAŢIU MAMGEMENTUL RELAȚIILOR CU CLIENȚII LA S.C. UPC S.R.L. Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
7 DESPA I. IULIAN-MARIAN STRATEGIE DE MARKETING LA COMPANIA NN ASIGURĂRI DE VIAȚĂ Lect.univ.dr. Savu Bogdan
8 DIACONU D. CORINA-ELENA ÎNCURAJAREA COMPORTAMENTULUI DE COLECTARE A DEȘEURILOR ÎN JUDEȚUL DÂMBOVIȚA Conf.univ.dr. Marcu Laura
9 DUMITRU C.-G. MARIA MIX DE PROMOVARE LA SC AVON COSMETICS ROMÂNIA SRL Conf.univ.dr. Dumitru Felicia
10 EANA I. PETRUŢA-CAMELIA ROLUL CONSILIERILOR DE VÂNZĂRI ÎN CADRUL FIRMELOR DE TELECOMUNICAȚII. CAZUL FIRMEI VODAFONE ROMÂNIA Conf.univ.dr. Marcu Laura
11 GEORGESCU C.-L. MIHAELA-ADINA POZIȚIONAREA OFERTEI PIZZERIEI MAESTRO PE PIAȚA TÂRGOVIȘTEANĂ Conf.univ.dr. Marcu Laura
12 GRIGORE M. ALEXANDRU-MARIAN FACTORI DE FUNDAMENTARE A STRATEGIEI DE MARKETING. EXEMPLUL GRUPULUI MEDLIFE SA Conf.univ.dr. Marcu Laura
13 IVAN M. EDUARD-BENIAMIN ÎMBUNĂTĂȚIREA RELAȚIEI CU CLIENȚII PRIN IMPLEMENTAREA UNOR STRATEGII EFICIENTE DE VÂNZARE. STUDIU DE CAZ TELEKOM ROÂNIA S.A. Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
14 IVĂNESCU C. RALUCA-IOANA METODE ȘI TEHNICI DE FIDELIZARE A CLIENȚILOR STUDIUL DE CAZ COMPANIA ORANGE Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
15 MARIA I. MAGDALENA-MARIANA ROLUL POLITICII DE PROMOVARE ÎN CADRUL MIXULUI DE MARKETING AL SC ROMPETROL SA Conf.univ.dr. Dumitru Felicia
16 MITROI C. ELENA-MIHAELA CLIENTUL-ELEMENT CENTRAL AL FUNDAMENTĂRII POLITICII DE PRODUS LA OȚEL INOX S.A Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
17 OPREA C. SIMINA-MIHAELA PRESA SCRISĂ FEMININĂ, MIJLOC DE COMUNICARE PUBLICITARĂ.CAZUL REVISTELOR:COSMOPOLITAN ȘI LIBERTATEA PENTRU FEMEI Conf.univ.dr. Marcu Laura
18 PETRE N. NICOLETA-RALUCA PARTICULARITĂȚI ALE COMPORTAMENTULUI DE CUMPĂRARE ONLINE ÎN ROMÂNIA:CAZUL PRODUSELOR COSMETICE Conf.univ.dr. Marcu Laura
19 PICIORUŞ I. IOAN-ANDREI MIXUL DE PROMOVARE A SERVICIILOR PRESTATE DE ASOCIAȚIA ,,ÎNAPOI LA MUNCĂ,, Conf.univ.dr. Dumitru Felicia
20 SĂVULESCU N. ADRIAN PERCEPȚIA CLIENȚILOR SC DRIM DANIEL SRL DIN JUDEȚUL DÂMBOVIȚA PRIVIND POLITICA D DISTRIBUȚIE A FIRMEI Lect.univ.dr. Andreiana Andreea
21 STANCIU I. LAURA-ANGELA CANALE DE COMUNICARE FOLOSITE DE FIRMA S.C. LIVAS CLOTHING. S.R.L. ÎN REALAȚIA CU CLIENȚII SĂI Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
22 STOICESCU V.-D. PAULA-DANIELA PROTECȚIA CONSUMATORULUI ÎN ROMÂNIA(STUDIU DE CAZ PENTRU ÎNCĂLȚĂMINTE) Conf.univ.dr. Toma Andrei
23 SUDITU D. LIVIA-MARILENA GESTIONAREA FORȚEI DE VĂNZARE Î, CADRUL FIRMEI SC FERMIT SA Conf.univ.dr. Marcu Laura
24 VLAD G. GEORGIANA ALEXANDRA POLITICA DE PROMOVARE A PRODUSELOR ÎN CADRUL COMPANIEI S.C. STAR STORAGE S.A. Lect.univ.dr. Bădicu Georgiana-Daniela
25 ZAMFIRA D. CRISTIAN-GEORGIAN STRATEGII DE COMUNICARE FOLOSITE DE S.C. DIANA S.R.L. ÎN RELAȚII CU LIENȚII SĂI Lect.univ.dr. Florea Nicoleta