Skip to content

Lucrări de licență în anul universitar 2019-2020

În anul universitar 2019-2020 la programul de licență Marketing au fost susținute 20 lucrări de licență. Lista de lucrări este în tabelul de mai jos.

Nr. crt. Student Titlul lucrării Coordonator
1 DOBRE G. E. ANA-MARIA BEATRICE PARTICULARITĂȚI ALE MARKETINGULUI UNUI PUCT DE VÂNZĂRI. STUDIU DE CAZ SC ROBYRAM STYLE SRL Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
2 DUMITRU N. M. EDUARD- GABRIEL IMPORTANȚA RELAȚIONĂRII CU CLIENȚII FOLOSIND NOILE TEHNOLOGII Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
3 ENACHE G. EDUARD-CONSTANTIN STRATEGII DE REȚINERE, ATRAGERE ȘI FISELIZARE A CLIENȚILOR FOLOSITE ÎN CADRUL FIRMEI MECDONALD S Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
4 FIERARU I. ANDREI-EDUARD MARKETINGUL PUNCTULUI DE VÂNZARE. STUDIU DE CAZ MAGAZINUL MEGA IMAGE DIN TÂRGOVIȘTE MICRO 5 Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
5 IUBULESCU G. GEORGINA UTILIZAREA SITE-ULUI WEB CA FORMĂ DE COMUNICARE A COMPANIEI Conf.univ.dr. Marcu Laura
6 NICHITA V. EMANUEL-PETRUŢ STUDIU PRIVIND PARTICULARITĂȚILE MARKETINGULUI SPORTIV Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
7 ONCESCU C. ELENA-MĂDĂLINA MARKETINGUL RELAȚIEI CU CLIENȚII ÎN CADRUL FIRMEI S.C KIK COMPOUNDS-S.R.L Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
8 PANU F. CĂTĂLINA-ELENA PIAȚA CIOCOLATEI ÎN ROMÂNIA, TENDINȚE ACTUALE ȘI PERSPECTIVE Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
9 PARASCHIV E. M. GABRIEL COSMIN STUDIUL OFERTEI DE SERVICII ALE FIRMEI S.C. MATEGA TRADE SERV SRL TÂRGOVIȘTE ȘI PROPUNERI DE IMBUNĂTĂȚIRE A ACESTEIA Prof.univ.dr. Tanasescu Dorina
10 POPA I. ANDREEA-IOANA CERCETAREA ASUPRA SATISFACȚIEI CLIENȚILOR S.C. FUJIFILM IMAGE CENTRE GOLDEN EYES COM S.R.L. Conf.univ.dr. Toma Andrei
11 SORA C. ELENA-CRISTINA ANALIZA MIXULUI DE MARKETING LA SUCURSALA BRD TÂRGOVIȘTE Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia
12 STEMATE N. MARIAN-VASILE SHOPPING-UL NECESITATE DIVERTISMENT SAU DEPENDENȚĂ Conf.univ.dr. Marcu Laura
13 ŢINTEA D. MIRELA- DANIELA ROLUL VESTIMENTAȚIEI ANGAJAȚILOR ÎN CONSTRUIREA IMAGINII UNEI ORGANIZAȚII Conf.univ.dr. Marcu Laura
14 VIŞAN F. ALEXANDRA – GABRIELA NOI INSTRUMENTE ONLINE FOLOSITE ÎN RELAȚIILE CU CLIENȚII Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
15 VLAD D. IULIANA-ALEXANDRA STRATEGII DE ATRAGERE ȘI FIDELIZARE A CLIENȚILOR FOLOSITE ÎN CADRUL FIRMEI SC BET ACTIVE CONCEPT SRL Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
16 VLĂSCEANU F. D. ALEXANDRA – MĂDĂLINA STRATEGII DE ATRAGERE, REȚINERE ȘI FIDELIZARE A CLIENȚILOR ÎN CADRUL FIRMEI GOPO Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
17 VOICA M. GABRIEL – MUGUREL UTILIZAREA CORESPONDENȚEI DE AFACERI ÎN COMUNICAREA CU CLIENȚII:CAZUL B.C.R. Conf.univ.dr. Marcu Laura
18 VOICU A. ROBERTA-MARIANA MANAGEMENTUL CLIENȚILOR ÎN COMPANIILE MULTILEVEL MARKETING, AVON VERSUS ORIFLAME Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
19 ZIRINĂ N. BIANCA- IOANA MARKETINGUL RELAȚIEI CU CLIENȚII ÎN CADRUL FIRMEI COCA-COLA Lect.univ.dr. Florea Nicoleta
20 ZOTESCU M. MĂDĂLIN-ALEXANDRU IMPACTUL NOILOR TEHNOLOGII DIGITALE DIN INDUSTRIA MEDICALĂ ASUPRA STĂRII DE SĂNĂTATE Lect.univ.dr. Ivan Denisa-Cornelia