În anul universitar 2019-2020 la programul de licență Pedagogia învățământului primar și preșcolar au fost susținute 58 lucrări de licență. Lista de lucrări este în tabelul de mai jos.
Nr.crt. | Student | Denumire temă | Profesor îndrumător |
---|---|---|---|
1 | ALBU M. ELENA-CAMELIA | Compunerea și rezolvarea de probleme ca instrument de stimulare a imaginației dar și de integrare în viața practică a elevilor din ciclul primar | Lect.univ.dr. Alin Pohoață |
2 | ANDREI F. MARIA-ADRIANA | Modalităţi de valorificare a jocului didactic în cadrul activităţilor de cunoaştere a mediului din grădiniţă | Conf.univ.dr. Gica Pehoiu |
3 | ARSENE D. GEORGIANA-COSMINA | Modalităţi de valorificare a exerciţiului în activităţile matematice din ciclul primar | Lect.univ.dr. Alin Pohoață |
4 | BADEA D. DANIELA-IONELA | Strategii didactice interactive aplicate în lecția de geografie la învățământul primar | Conf.univ.dr. Gica Pehoiu |
5 | BĂDICU D. GEORGIANA-ALICE | Metode bazate pe acțiune utilizabile în contextul învățământului primar | Conf.univ.dr. Ana Maria Petrescu |
6 | BERECHET M. CORNELIA | Formarea noțiunilor și reprezentărilor în activitățile cu conținut geografic în învățământul primar | Conf.univ.dr. Gica Pehoiu |
7 | BUCURICĂ G. LOREDANA | Modalităţi de aplicare a principiului participării conștiente şi active a elevilor în procesul de învățământ | Conf.univ.dr. Ana Maria Petrescu |
8 | BUŢOIU N. ANDREEA-ELENA | Strategii didactice utilizate în predarea-învățarea-evaluarea istoriei la clasa a IV-a | Lect.univ.dr. Ramona Neacșa |
9 | CÂMPEANU C. MARIA-IOANA | Bune practici privind implementarea strategiei învăţării prin cooperare în contextul învăţământului primar | Conf.univ.dr. Ana Maria Petrescu |
10 | CONSTANTIN M. MĂDĂLINA-CRISTINA | Strategii de prevenire și diminuare a părăsirii timpurii a școlii | Lect.univ.dr. Camelia Voicu |
11 | CONSTANTIN M.-L. PAULA-ANA-GEORGIANA | Tipologia personajului în proza scurtă a lui Ioan Slavici | Lect.univ.dr. Sânziana Sterghiu |
12 | COTOROGEA N. ILEANA | Vulnerabilitate socială și succes școlar – situația copiilor cu măsuri de protecție specială | Lect.univ.dr. Camelia Voicu |
13 | DINCĂ E. ANCUŢA-MIHAELA | Evenimente traumatizante şi agresivitatea la copii | Conf.univ.dr. Claudia Vlaicu |
14 | DUMITRACHE C. CRISTINA-MARIA | Caracteristici ale poeziei lirice în opera lui George Coșbuc | Lect.univ.dr. Sânziana Sterghiu |
15 | DUŢĂ G.-D. MARIA-DANIELA | Accesul la educație al copiilor proveniți din medii defavorizate | Conf.univ.dr. Gabriela Alina Anghel |
16 | FERLAI D.-C. CLAUDIA-IULIANA | Competențele unui bun evaluator. Aplicații la nivelul învățământului primar | Lect.univ.dr. Ioana Stăncescu |
17 | FLOREA C. ANDREEA-CĂTĂLINA | Realități și perspective asupra abandonului școlar în mediul rural | Lect.univ.dr. Camelia Voicu |
18 | FLOREA N. ELENA-ANDREEA | Relația dintre încrederea în sine și randamentul școlar | Conf.univ.dr. Claudia Vlaicu |
19 | FLOREA V. ELENA-IULIA | Jocul didactic de educare a limbajului – formă a evaluării sumative | Conf.univ.dr. Claudia Vlaicu |
20 | GEACĂR N.-N. FLORENTINA-CLAUDIA | Educația copiilor romi în învățământul primar și preșcolar | Conf.univ.dr. Gabriela Alina Anghel |
21 | GHINOIU N. MARIA-ALEXANDRA | Modalităţi de eficientizare a evaluării didactice în cadrul lecţiilor de geografie din ciclul primar | Conf.univ.dr. Gica Pehoiu |
22 | HÎRCIU M. FLORENTINA-ANCUŢA | Alternative educaționale în educația timpurie | Lect.univ.dr. Camelia Voicu |
23 | IANCU D.-M. FLORENTINA-MIHAELA | Rolul amenajării spațiului educațional în educația timpurie | Lect.univ.dr. Camelia Voicu |
24 | IORDACHE I. DANIELA | Jocul de rol – modalitate de învățare semidirijată | Conf.univ.dr. Claudia Vlaicu |
25 | LOPOTARU V. OANA-ANDREEA | Parteneriatele socio-educaționale – aplicații in învățământul preșcolar | Lect.univ.dr. Camelia Voicu |
26 | MANEA E. MARILENA | Popoare de ieri și de azi: dacii și romanii | Lect.univ.dr. Ramona Neacșa |
27 | MATEI C. MONICA-ALEXANDRA | Obstacole ale incluziunii şcolare a copiilor cu tulburări de dezvoltare | Lect.univ.dr. Camelia Voicu |
28 | MIHAI M. MARIA-ELENA | Integrarea școlară a copiilor proveniți din medii defavorizate | Conf.univ.dr. Gabriela Alina Anghel |
29 | MITREA F. CĂTĂLINA-IONELA | Valori expresive ale claselor lexico-gramaticale flexibile: substantivul și adjectivul | Lect.univ.dr. Mariana Vârlan |
30 | MITREA O. BIANCA-VASILICA | Dinamica vocabularului românesc contemporan. Aspecte lexico-semantice | Lect.univ.dr. Mariana Vârlan |
31 | MOISE M. LARISA-GEORGIANA | Implicaţii ale patternurilor de atașament ale profesioniştilor din educația timpurie | Lect.univ.dr. Camelia Voicu |
32 | MURINEANU C.-M. IONELA-MĂDĂLINA | Integrarea și valorificarea jocului didactic în procesul de predare a matematicii în grădiniță | Lect.univ.dr. Alin Pohoață |
33 | MUŞESCU C. DIANA | Peozia pentru copii a Anei Blandiana. Aspecte ale receptării textului liric contemporan | Lect.univ.dr. Sânziana Sterghiu |
34 | NEDELCU G. ALEXANDRA-DIANA | Evaluarea în învățământul primar – între obiectivitate și subiectivitate | Lect.univ.dr. Ioana Stăncescu |
35 | NEGUŢ C. REBECA-MARIA | Educaţia pentru mediu şi reflectarea ei în activităţile geografice la învățământul primar | Conf.univ.dr. Gica Pehoiu |
36 | OPINCĂ I. ELENA-IULIANA | Evaluarea și dezvoltarea competențelor metacognitive ale elevilor din ciclul primar | Lect.univ.dr. Ioana Stăncescu |
37 | PALEA F. MARIA-ALEXANDRA | Segregare vs. desegregare școlară. Politici educaționale | Conf.univ.dr. Gabriela Alina Anghel |
38 | PAVEL I. ALEXANDRA-VALENTINA | Modalități de valorificare a jocului didactic în prevenirea și combaterea eșecului școlar | Conf.univ.dr. Claudia Vlaicu |
39 | PÎRVULESCU V. DANIELA-FLORINA | Proprietăți ale operațiilor cu numere naturale. Aspecte metodologice | Lect.univ.dr. Doina Constanța Mihai |
40 | PLETESCU C. ALINA-ELENA | Analiza procesului de învăţământ ca proces informativ-fomativ, la nivelul învăţământului preşcolar | Conf.univ.dr. Ana Maria Petrescu |
41 | PREDA A. RAMONA-MIHAELA | Tendințe de modernizare a metodologiei instruirii în contextul învățământului preșcolar – abordare teoretică și metodologică | Conf.univ.dr. Ana Maria Petrescu |
42 | RADA G.-C. MARIA-BIANCA | Proverbele și rolul lor în consolidarea noțiunilor semantice | Lect.univ.dr. Mariana Vârlan |
43 | RIZEA V. IULIANA-GEORGIANA | Strategii psihopedagogice suportive pentru elevii cu tulburări de învățare | Lect.univ.dr. Camelia Voicu |
44 | SANDA G. FLORINA-ELENA | Relația dintre abilitățile de comunicare și dependența de internet la copii | Conf.univ.dr. Claudia Vlaicu |
45 | STANCIU D. FLORENTINA-MĂDĂLINA | Rolul activităţilor extraşcolare în însuşirea cunoştinţelor de geografie la ciclul primar | Conf.univ.dr. Gica Pehoiu |
46 | STIKA F.-M. BEATRICE-MARIA | Bune practici privind implementarea strategiei învăţarii prin descoperire în contextul învăţământului preşcolar | Conf.univ.dr. Ana Maria Petrescu |
47 | STROE A. IOANA-LUMINIŢA | Jocul didactic, între instrument eficient și mijloc de distracție, în procesul de predare-învățare a matematicii în ciclul primar | Lect.univ.dr. Alin Pohoață |
48 | TĂTULEA I. IOANA-DANIELA | Implicațiile abuzului asupra copilului în performanța școlară | Conf.univ.dr. Gabriela Alina Anghel |
49 | TOADER G. BIANCA-STELUŢA | Imaginea copilului și a copilăriei în poezia Elenei Farago | Lect.univ.dr. Sânziana Sterghiu |
50 | TONE M. ALINA-GEORGIANA | Efectele migrației părinților în străinătate asupra structurării procesului de învățare la copii | Conf.univ.dr. Claudia Vlaicu |
51 | TRIFU V. MARIANA | Spațiul copilăriei, spațiul jocului. Poezia pentru copii a lui Gellu Naum | Lect.univ.dr. Sânziana Sterghiu |
52 | TUDOR I. MARINA-MIHAELA | Educația pentru drepturile copilului în învățământul primar | Conf.univ.dr. Gabriela Alina Anghel |
53 | ŢUICAN I. ANDREEA-GABRIELA | Castele, cetăți și orașe medievale românești | Lect.univ.dr. Ramona Neacșa |
54 | UDROIU I. LUXIŢA-GEORGIANA | Substantivul în limba română actuală – aspecte privind flexiunea și ortografia | Lect.univ.dr. Mariana Vârlan |
55 | VASILESCU G. CRISTINA-BIANCA | Proiectul – metodă alternativă de evaluare a rezultatelor școlare. Aplicații la nivelul învățământului primar | Lect.univ.dr. Ioana Stăncescu |
56 | VIŞAN I. IOANA-ALEXANDRA | Modalități de sprijinire a integrării școlare a copiilor dislexici | Lect.univ.dr. Camelia Voicu |
57 | ZAHARIA S. ANAMARIA-ALEXANDRA | Evaluarea – mecanism de reglare și autoreglare a procesului didactic din învățământul primar | Lect.univ.dr. Ioana Stăncescu |
58 | ZĂVOIANU A. IONELA | Mijloace de instruire moderne versus mijloace de instruire tradiţionale, în contextul învăţământului primar | Conf.univ.dr. Ana Maria Petrescu |